diumenge, 19 de maig del 2013

INCONGRUÈNCIES


Amb motiu del dia de Sant Jordi, el meu company i amic Carles Vendrell en feu l’honor de publicar en Facebook un sonet del meu llibre FRAGMENT D’HISTÒRIA NATURAL, guanyador del “XXIX Premi de Poesia «25 d’abril » de la Vila de Benissa 2009” i publicat per la editorial Viena Edicions. L’esmentat sonet, titulat INCONGRUÈNCIES, era una figuració meua del meu propi perfil. Eixe recordatori que hi feu l’amic Carles m’ha dut ara a considerar la conveniència de deixar-lo també publicat en este blog per tal de què tothom em puga conéixer millor comptant amb la dificultat de considerar-me molt polièdric com, per convicció, solc reconéixer-me.

No és perquè jo ho senta que és així,

amb tot, el món, tendisc a pintar negre.

Llavors, si em veieu trist estic alegre

car d’un qualsevol còdol faig coixí.


Si desesperançat, sóc optimista;

aparentant humil puc ser molt urc;

a Istambul, sabria fer el turc:

la llum de l’esperit és infinita.

 
Quan mire aquest present, tem el futur;

mirant, però, el passat no me n’orgull:

així que, aquest present, estime i vull.


 Com tot ésser humà, sóc blanc i obscur;

sóc a vegades frèvol; altres, dur

quan, de tragar gripaus, n’estic curull.

 

1 comentari:

  1. No saps com m'alegra que també t'hages fet bloguer. Ja sé que no tenim edat, però a qui li importa l'edat!!!

    ResponElimina