divendres, 26 d’abril del 2013

COMENCE DIENT QUE...


Tinc fill i filles i fa molts anys vaig plantar un arbre i recentment he publicat un llibre i ara, quan creia que només em restava pujar en globus aerostàtic, resulta que alguns amics i amigues em fan veure que també em resta encara crear-me un blog.

ÉS veritat, m’ho  reconsidere i em resulta atractiu, almenys això és el que fa hui tothom que se n’aprecie i crega que té alguna cosa que aportar-hi.

Tanmateix, de costum repare molt en tot allò que crec que pot tenir alguna transcendència o repercussió com sol ocórrer en el món de la comunicació i no cap dubte que en aquest món blogger pots reeixir-te’n per a bé o per a mal, o restar incolor, inodor i insípid i, a més a més, estúpid.

Siga com siga ─ em dic ─ no cal filar tant prim, al capdavall es tracta d’una blogosfera virtual on la gent troba un website where you can publish with freedom texts, photos, video and do exchanges. O siga: “el lloc web on vosté pot publicar amb llibertat textos, fotos, vídeos i fer intercanvis”. Doncs si, i així és com i perquè he vingut a parar ací.
     Pel que fa al nom del blog, em vaig decidir per  POL-CEGUERA prefigurant-me ser un autor més fent polseguera en la nebulosa del cosmos blogger, al mateix temps que amb el format adoptat (per tal de evitar l'error ortogràfic) combine això anterior amb una certa idea de la ceguera que, per la meua forma de pensar, crec que sempre cal considerar la pròpia com a posible. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada